Licitație anulată pentru un tronson al Autostrăzii Transilvania. Nici o ofertă nu a fost admisibilă

by admin

Noi probleme pentru un tronson al Autostrăzii Transilvania. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a decis să anuleze licitația pentru lotul Suplacu de Barcău- Chiribiș, în lungime de 26 de kilometri.

Potrivit unui document publicat pe forumul Asociației Pro Infrastructură (API), licitația a fost anulată deoarece nici una dintre ofertele depuse nu a fost admisibilă. Sursele API, citate de economica.net, au explicat că ofertele nu au putut fi admise pentru că prețurile licitate ar fi peste valoarea estimată de CNAIR. Un membru al comisiei de evaluare a avut totuși o opinie separată, iar decizia de anulare a licitației poate fi contestată.

„Așa cum arată situația la momentul de față, licitația se va anula. Ambii ofertanți care au trecut mai departe în etapa de evaluare financiara, au avut oferte mai mari decât valoarea estimată”, spuneau anterior deciziei de anulare sursele API.

Informațiile din SEAP arată că valoarea totală estimată a contractul este cuprinsă între 503,69 milioane de lei și 571,31 milioane de lei. În schimb oferta asocierii conduse de Construcții Erbașu era de 543 milioane de lei fără TVA și cea a asocierii conduse de Drum Asfalt de 563 milioane de lei fără TVA, explicau sursele citate.

Evaluarea tehnică a ofertelor depuse la licitația pentru proiectarea și construirea celor 26,35 km de autostradă între Suplacu de Barcău și Chiribiș s-a încheiat pe 30 iunie, conform informațiilor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).

Nemulțumite de punctajul obținut, firmele românești Drum Asfalt și Construcții Erbașu au depus contestații la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC). Surse ale Asociației Pro Infrastructură susțin că doar ofertele celor doi constructori români ar mai fi rămas în cursă.

Obiectul contractului constă în proiectarea și execuția lucrărilor pentru 26,35 km de autostradă. Contractul prevede, printre altele, construirea a 3 viaducte, 8 pasaje și 8 poduri, inclusiv un pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m – Pod peste lac de acumulare la km 6+655.60.

Te-ar putea interesa si

Comenteaza