Ministrul Transporturilor laudă șantierul deschis pe tronsonul Nădășelu- Poarta Sălajului al Autostrăzii Transilvania. Cătălin Drulă spune că este unul dintre șantierele care merg cel mai bine în România și a felicitat constructorul pentru mobilizarea exemplară de care a dat dovadă.
„Desfășurare impresionantă de forțe pe A3 Cluj- Zalău. Unul dintre șantierele care merg cel mai bine în România este cel dintre Nădășelu și Poarta Sălajului. A fost deschis anul acesta, iar sectorul respectiv este propus pentru finanțare prin PNRR.
Antreprenorul român colaborează cu peste 500 de furnizori din țară și străinătate și a mobilizat nu mai puțin de 480 de muncitori care lucrează în 2️ schimburi”, a scris Cătălin Drulă pe rețelele de socializare.
Ministrul a făcut și o prezentare a utilajelor scoase de constructor pe șantier:
- 6 de stații de betoane,
- 94 de autobasculante,
- 37 de buldoexcavatoare, buldozere și excavatoare cu șenile/pneuri,
- 15 cilindri,
- 10 încărcătoare frontale,
- 7 autogredere,
- 4 cisterne cu apă,
- 53 de cife de beton
- 22 de instalații de piloți forați,
- o pompă de beton + o trusă de stabilizare pământ.
Alte cifre impresionante legate de execuția celor 42 de kilometri ai tronsonului:
- mixturi asfaltice – 400 de mii de tone,
- strat de agregate stabilizate cu lianți hidraulici – 240 de mii de metri cubi,
- fundație din balast – 320 de mii de metri cubi,
- pentru terasamente, 6,5 milioane de metri cubi de săpătură sunt deja executate (din 12 milioane de metri cubi),
- lucrările de artă au o lungime totală de 8,7 kilometri,
- s-au executat până acum 30 de kilometri din lungimea totală a piloților forați de 140 de kilometri.
Sectorul Nădășelu – Mihăiești – Zimbor – Poarta Sălajului va cuprinde:
- 18 viaducte,
- 8 poduri,
- 7 pasaje,
- 35 de podețe,
- un nod rutier,
- 2 parcări de scurtă durată, în oglindă.
Termenul de finalizare a lucrărilor, conform contractului, este 2023.
1 comentariu
Da, domnu’ Drula, da’ ce dracu’ faceti cu Aiud-Alba Iulia ????? Am facut azi o ora si jumatate intre Alba Iulia si Teius ! Bolunzim, domnu’ ministru! Si ce se mai intampla cu celelalte tronsoane de la Poarta Salajului pana la Biharia ? Ii fain sa te lauzi, si intr-adevar UMB lucreaza “ca la carte” peste tot in Romania. Dar restul? Cine-i trage de co.aie pe aia ?