O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa în perioada 3 februarie – 6 februarie, în comuna Geaca, cu staţia mobilă.
Acțiunea are ca scop preluarea documentelor pentru întocmirea cărţilor de identitate și se va desfășura după următorul program:
– luni, 3 februarie 2020, localitatea Geaca, ora 9.30
– marţi, 4 februarie 2020, localitatea Geaca, ora 9.30
– marţi, 4 februarie 2020, localitatea Legii, ora 13.00
– miercuri, 5 februarie 2020, localitatea Lacu, ora 9.30
– miercuri, 5 februarie 2020, localitatea Chiriş, ora 13.00
– joi, 6 februarie 2020, localitatea Sucutard, ora 9.30
– joi, 6 februarie 2020, localitatea Puini, ora 13.00
„În acest context, cetăţenii de pe raza localităţii care au cărţile de identitate expirate sau care urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani, precum şi persoanele aflate în alte situaţii care impun eliberarea unui nou act de identitate şi cei care solicită viză de reşedinţă, sunt invitaţi să se prezinte cu toate documentele necesare eliberării cărţii de identitate”, arată oficialii Consiliului Județean (CJ) Cluj.