În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Cluj-Napoca va avea un program special de lucru cu publicul.
Serviciul de Evidență a Persoanelor asigură program cu publicul, după cum urmează:
- în zilele de 24.12.2021 și 31.12.2021 se asigură program pentru eliberarea actelor de identitate în intervalul orar 08.30-14.30.
- în intervalul 25.12.2021-26.12.2021, respectiv 01.01.2022 și 02.01.2022 nu se asigură program.
Serviciul Stare Civilă asigură program cu publicul, după cum urmează:
- în zilele de 24.12.2021 și 31.12. 2021 se asigură program la toate compartimentele în intervalul orar 08.30-12.00, cu excepția compartimentului Decese, care va asigura program până la ora 14.30.
De asemenea, în perioada 25-26 decembrie 2021, respectiv 1-2 ianuarie 2022 se asigură program doar la Compartimentul decese, astfel:
- 25.12.2021 – ÎNCHIS
- 26.12.2021 – 08.30-12.30
- 01.01.2022- ÎNCHIS
- 02.01.2022- 08.30-12.30.
La ghișeele Centrului de Informare pentru Cetățeni din str. Moților nr. 7, programul cu publicul va fi următorul :
- 24.12.2021 – 08.30-12.00
- 27.12.2021 – 30.12.2021 – program normal de lucru și încasări
- 31.12.2021 – 8.30-12.00 (în această zi nu se vor efectua încasări)
De asemenea, ghișeele de relații cu publicul de la primăriile de cartier vor fi deschise după următorul program:
- 24.12.2021 – 08.00-12.00 (program încasări 08.00 – 11.30)
- 27.12.2021 – 30.12.2021 – program normal de lucru și încasări
- 31.12.2021 – 08.00 -12.00 (în această zi nu se vor efectua încasări)
În ceea ce privește programul de la ghișeele de încasări, ultima zi de plată a obligaţiilor la bugetul local este joi, 30.12.2021.
În perioada 03.01.2022 – 09.01.2022 se vor încasa taxe fără debit (taxe carte de identitate, amenzi, taxe urbanism, liberă trecere etc).
În data de 31.12.2021 casieriile vor închise, urgenţele reprezentând amenzi, autorizaţii de liberă trecere, contravaloare carte de identitate sau alte taxe vor fi direcţionate către oficiile poștale (plata cu mandat poștal) sau vor putea fi achitate prin virament bancar, online pe site-ul Primăriei Cluj-Napoca sau pe www.ghiseul.ro.
În perioada 31.12.2021 – 09.01.2022 nu se vor emite certificate de atestare fiscală ca urmare a operaţiunilor de închidere şi deschidere de an (nu va fi acces la baza de date de taxe şi impozite).
În noul an, prima zi de plată a taxelor și impozitelor locale, a ratelor și chiriilor va fi 10 ianuarie 2022.
La ghișeele Direcției de Impozite și Taxe Locale din Piața Unirii nr. 1, programul de lucru cu publicul va fi următorul:
- 24.12.2021 – 08.30-12.00
- 27.12.2020 – 30.12.2021 – program normal de lucru și încasări
- 31.12.2021 – 09.01.2022 – nu se asigură program cu publicul.
La ghișeele Direcției de Impozite și Taxe Locale din clădirea Biroului Vamal de interior Cluj (Serviciul Public Comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor) situate în Str.Traian Vuia nr.157, Cartier Someșeni, programul de lucru cu publicul va fi următorul:
- 24.12.2021 – 08.30-12.00
- 27.12.2020 – 30.12.2021 – 8.00-20.00
- 31.12.2021 – 09.01.2022 – nu se asigură program cu publicul.
Serviciul Administrare cimitire domeniul public va asigura program la sediul din str. Avram Iancu nr. 26-28, astfel:
- 24.12.2021 – 07.00-13.30
- 25.12.2021 – ÎNCHIS
- 26.12.2021 – ÎNCHIS
- 31.12.2021 – 07.00-13.30
- 01.01.2021 – ÎNCHIS
- 02.01.2021 – ÎNCHIS
Direcția de Asistență Socială și Medicală (str. Venus fn)va avea următorul program de lucru cu publicul:
- 24.12.2021 – 08.30-12.00
- 31.12.2021 – 08.30-12.00
Prima zi de lucru cu publicul în anul 2022 va fi 3 ianuarie, începând cu ora 8.00.