Începând de joi, 27 februarie și până vineri, 13 martie, operatorii economici interesați pot depune oferte în cadrul licitației publice deschise privind delegarea serviciului de colectare și transport al deșeurilor în județului Cluj, respectiv pentru administrarea stațiilor de transfer Huedin, Mihai-Viteazu și Gherla.
Acest lucru a devenit posibil în urma soluționării tuturor contestațiilor depuse de posibilii ofertanți, precum și a răspunsului consolidat oferit la cele peste 200 de solicitări de clarificări formulate.
„E un mare pas înainte pe care am reușit să îl facem, la finalul unei proceduri extrem de laborioase. Am reușit, astfel, să avansăm semnificativ în direcția definitivei rezolvări a problemei deșeurilor din județ”, declară Alin Tișe, președintele Consiliului Județean (CJ) Cluj.
Ofertele pot fi depuse până în data de 13 martie , ora 12.00, la sediul ADI Eco-Metropolitan Cluj, B-dul 21 Decembrie nr. 108, Registratură, camera nr. 1.
Durata de implementare a contractelor este de 10 ani, de la data semnării lor, ofertanții putând opta pentru unul sau mai multe loturi, la finalul procedurii urmând să existe maxim trei operatori de salubritate pentru întreg județul. De asemenea, în conformitate cu documentația tehnică, câștigătorul fiecărui lot va avea sarcina de a opera, în același timp, și stația de transfer din aria proprie, deșeurile urmând a fi, ulterior, transportate la Centrul de Management Integrat al Deșeurilor.
Licitația pentru concesionarea serviciilor de colectare și transport al deșeurilor de pe teritoriul județului Cluj a fost realizată distinct, pe trei loturi diferite:
– Lotul 1: Zona 1 Cluj-Napoca, plus alte 30 de comune și Zona 2 Huedin, la care se adaugă alte 13 comune;
– Lotul 2: Zona 3 Mihai Viteazu, plus alte 12 comune și municipiile Turda și Câmpia-Turzii;
– Lotul 3: Zona Gherla, plus alte 19 de comune și municipiul Dej.
Valoarea totală estimată a contractelor de delegare pentru cele trei loturi este de 820.915.345,22 lei, fără T.V.A..