Asociația Pro Infrastructură cere CNAIR să aprobe mai repede modificarea soluțiilor tehnice necesare continuării lucrărilor pe tronsonul Nădășelu- Zimbor al Autostrăzii Transilvania. În cazul în care CNAIR întârzie aprobarea, deschiderea tronsonului ar putea fi amânată cu un an, până în 2024.
„Decideți acum: #A3 Nădășelu-Zimbor în 2023 sau 2024? De vreo 9 luni mingea este la CNAIR care întârzie (nu că ne-ar mira) să aprobe două modificări de soluții tehnice necesare inaugurării lotului în 2023. Pentru că dealurile transilvănene nu stau locului, experții proiectanți ai constructorului (UMB) au solicitat două modificări substanțiale de soluție tehnică: viaduct prin cimitir (nu este o glumă) în apropiere de Nădășelu și tunel cut&cover în zona Topa Mică.
De luni întregi CNAIR se tot gândește. Și tergiversează. Dacă o să tot amâne aprobarea, deschiderea celor 30,06 kilometri în 2023 zboară pe fereastră și ne vedem în 2024. Și este mare păcat deoarece antreprenorul avansează foarte bine și este motivat să închidă șantierul cât mai repede fiindcă are multe lucrări deja contractate.
În plus, are șanse reale să pună mâna în curând pe toți cei 82,44 kilometri din #AutostradaA7 Buzău-Focșani, acolo unde se pregătește să semneze contractele pe loturile 1 și 4, iar pe 2 și 3 este în pole-position cu oferte foarte competitive, conform informațiilor pe surse, neoficiale, pe care le avem în acest moment. Așadar, vrând-nevrând, cei de la UMB vor fi foarte motivați să finalizeze Nădășelu-Zimbor în 2023 pentru a-și elibera din forțe. Asta dacă și CNAIR își face datoria”, se arată în analiza celor de la Pro Infrastructură.