E.On Energie România îşi avertizează clienţii să nu ia în considerare şi să nu dea curs mesajelor primite, în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS, în numele companiei. Mesajele îi informează pe clienți că trebuie să meargă la magazinele E.ON şi să depună o cerere, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.
„Aceste mesaje NU sunt expediate de E.On Energie România, iar dacă primiţi mesaje care conţin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU daţi curs acestor invitaţii! Specialiştii noştri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica şi transmite informaţii utile către instituţiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situaţii similare”, anunţă compania.
De asemenea, în legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea preţurilor la electricitate şi gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, informaţii corecte şi complete pot fi găsite pe pagina de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret.
Totodată, E.On Energie face următoarele precizări pentru clienţi: ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneţi nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin. În schimb, persoanele juridice, în funcţie de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119. De asemenea, dacă este necesar să veniţi în magazinele E.ON, asiguraţi-vă că v-aţi programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking accesând link-ul https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466.