Compania de Transport public Cluj a transmis că începând de astăzi atât studenții cât și masteranzii sau doctoranzii vor putea transmite online cererile pentru emiterea cardurilor cu abonamentele cu 120 de călătorii pe lună fie pe platforma companiei fie pe cea a Primăriei Cluj-Napoca. După trimiterea solicitărilor, aceștia utilizatorii vor fi informați pe adresa de email cu privire la centrul de unde își vor putea ridica cardul.
Potrivit anunțului CTP, studenții ce solicită reîncărcarea abonamentelor cu reducere din anii precedenți trebuie să se adreseze centrelor de vânzare a cardurilor.
” Primăria Municipiului Cluj-Napoca și Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. anunță că începând cu data de 14.10.2022, studenții, masteranzii și doctoranzii pot transmite on-line solicitările pentru emiterea Cardului de transport încărcat cu Abonament gratuit cu 120 de călătorii pe lună, valabile în Cluj-Napoca, accesând site-ul www.ctpcj.ro sau link-ul https://e-primariaclujnapoca.ro/ctp/
Cardul se va emite în câteva zile de la solicitare iar solicitanții vor fi informați pe email cu privire la data și locul de unde pot ridica cardurile de transport.
Pentru Abonamentele cu reducere și pentru reîncărcarea cardurilor emise în anii precedenți vă rugăm să vă adresați în continuare Centrelor de vânzare carduri.
Vă reamintim că Abonamentele se vor putea prelungi ulterior la Automatele din stații, cu condiția ca abonamentul de pe card să nu fi expirat. Informații găsiți aici: Tutorial Prelungire la Automate și aici: Instructiuni prelungirea la Automate. ” au comunicat reprezentanții CTP Cluj.