Prezent în emisiunea Servus, Cluj!, rectorul ales al Universității Babeș Bolyai, psihologul Daniel David, a vorbit de nevoia creării unui brand UBB care să fie privit ca o autoritate recunoscută în societate.
“Să știți că multe comentarii care se fac, se fac de oameni din Universitatea Babeș-Bolyai sau pe domeniul medicinii de la UMF sau de la celelalte universități clujene. Numai că ce facem noi, nu am reușit să creăm niște forme în care aceste acțiuni publice să se adune astfel încât să capete consistență sub brandul nostru. Eu de câte ori m-am exprimat ca psiholog! Dar parcă nu era brandul UBB. Era psihologul Daniel David. Dacă psihologul Daniel David ar vorbi sub brandul UBB clar și la asta s-ar adăuga fizicianul nu știu care, biochimistul nu știu care, medicul nu știu care și așa mai departe, automat mesajul ar fi de forță, ar veni și mesajul instituțional… Brandul UBB prezent în comunitate, așa cum era cândva “cercetătorii britanici spuneau cândva că!” De ce nu ar fi – “cercetătorii, specialiștii UBB spun că!” Deja sunt și bancuri cu cercetătorii britanici, știu, nu vreau să ajungem acolo, dar am vrea să avem un brand UBB care într-adevăr să fie o voce autorizată în societate”, a spus noul rector UBB la Servus, Cluj!