Senatul a adoptat în cursul zilei de miercuri proiectul de lege prin care publicitatea la jocurile de noroc se va putea face doar în intervalul 23:00 şi 6:00, astfel că în intervalul menționat se va interzice difuzarea oricărei forme de comunicare comercială audiovizuală pentru activitățile de jocuri de noroc, prezentate sau recomandate de diverse personalități. În ciuda acestui fapt, senatorul UDMR, Turos Lorand, a explicat într-o intervenție pentru Prima News că această lege nu va afecta difuzarea materialelor publicitare difuzate cu ocazia evenimentelor sportive, finanțate chiar prin intermediul caselor de pariuri.
” Tocmai ieri, în Comisia Juridică şi Comisia de Cultură şi Media, datorită propunerilor venite, amendamentelor depuse de colegii liberali ai domnului Cozma s-a făcut o excepţie, să spun aşa, pentru evenimente sportive şi dacă vă uitaţi atent la alineatul 5 indice 4, dacă nu mă înşel, această publicitate care vine în mod indirect prin difuzarea evenimentelor sportive este permisă.
Adică dacă jucătorul are un tricou care e un material de publicitate, de fapt, sau sunt anumite bannere, în stadion bineînţeles, nu vor fi rămase blurate sau nu se va interzice difuzarea acelor evenimente sportive şi implicit va fi această publicitate indirectă pentru care, de fapt, casele de pariuri finanţează sportul pentru că nu finanţează doar de dragul de a finanţa, finanţează pentru o expunere directă la publicul, la publicul interesat. Această chestiune s-a lămurit ieri şi în această formă s-a votat şi în Senat.” a declarat senatorul UDMR, Turos Lorand, pentru Prima News.
Potrivit acestuia, articolul din lege ce face posibilă difuzarea materialelor publicitare la jocurile de noroc pe durata evenimentelor sportive specifică în mod clar condițiile necesare pentru ca acest lucru să poată avea loc.
”Prin excepţie de la prevederile alin. (5 indice 1 – n.r. care interzice publicitatea la jocuri de noroc în intervalul 6:00 – 23:00), sunt permise inserturile grafice, respectiv reprezentarea, statică sau în mişcare, cu sau fără sunet, a mărcii, astfel cum aceasta este definită potrivit legii, a siglei sau a altui simbol prin care se identifică titularul mărcii, al siglei sau al simbolului ori imaginea unui produs reprezentativ al acestuia, dacă acestea sunt efectuate în timpul transmisiunilor sportive în direct în orice situaţie, aceste inserturi grafice vor fi însoţite de mesajul «Fii responsabil». ” a mai adăugat Senatorul UDMR, Turos Lorand în intervenția sa pentru postul Prima News.
2 comentarii
[…] post Materialele publicitare pentru jocurile de noroc ar putea rămâne difuzabile pe parcursul meciurilo… appeared first on Stiri de Cluj – Servus […]
[…] SURSA / CITESTE MAI MULT […]