Consiliul Județean Cluj continuă procesul de digitalizare a obținerii avizelor și autorizațiilor. Miercuri a fost depusă și soluționată prima solicitare pentru obținerea unui aviz emis de către ISU (Inspectoratul pentru Situații de Urgență). Acum cetățenii vor putea face solicitările prin accesarea platformei Ghișeul Unic, la adresa public.cluj.archi.
„Este un nou pas spre digitalizarea și debirocratizarea circuitului actelor și simplificarea procedurilor, în ideea de a facilita accesul ușor și rapid al cetățenilor la obținerea avizelor la actele depuse de către aceștia. Vom continua cu acest proces, încercând să integrăm în acest sistem online și obținerea altor acte. În felul acesta cetățenii nu mai pierd timp pe la ghișee sau registratură și pot urmări stadiul cererilor depuse. Totul se obține online și transparent, iar toți avizatorii sunt aduși într-un singur loc”, a transmis președintele CJ Cluj, Alin Tișe.
Începând cu data de 27.09.2023 cetățenii, instituțiile, agenții economici, pot obține online, prin intermediul platformei Ghișeul Unic, avizele emise de către ISU:
- Solicitare punct de vedere, negație
- Aviz de securitate la incendiu
- Aviz de amplasare în parcelă
- Aviz de asigurare a posibilității de acces la drumurile publice
- Aviz de securitate la incendiu pentru proiectele tip cu grad mare de repetabilitate
- Aviz protecție civilă
- Autorizație de securitate la incendiu
- Autorizație de protecție civilă
- Acorduri jocuri de artificii
- Acorduri comercializare articole pirotehnice
- Solicitare asistență tehnică
Acestea se adaugă celor eliberate până acum online, anume certificatele de urbanism, autorizațiile de construire, dreptul de preemțiune, prelungirile de PUZ/PUD/PUG, certificatul de edificare, cel de începere lucrări, de finalizare lucrări, avizele de oportunitate.
În cursul zilei de 27.09.2023, în aplicația Ghișeul Unic, a fost înregistrată prima solicitare, care a și fost soluționată de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență Cluj.
1 comentariu
[…] Citeste mai mult […]