Un meci urmărit cu sufletul la gură de milioane de români care s-au bucurat, după 96 de minute de joc, de victoria Naționalei de fotbal în partida cu Israel și calificarea la Euro 2024 după 8 ani de absență. Tricolorii antrenați de Edi Iordănescu au reușit victoria și au adus bucuria în casele fanilor. Prima TV a fost lider absolut de audiență, având o audiență de doua ori mai mare decât a Antenei 1 și de trei ori mai mare decat cea a PRO TV, la nivel național.
Victoria tricolorilor a fost sărbătorită de milioane de români. Fluierul final i-a ținut cu sufletul la gură iar Prima TV a fost urmărit de peste 1.7 milioane de români, la nivel national. Pe perioada meciului, postul de televiziune din portofoliul Clever Media a înregistrat 10.3 puncte de rating și o cotă de piață de 28.4%.
În minutul de aur (23:40) peste 2 milioane de români aveau televizorul deschis pe Prima TV și urmăreau partida din Ungaria, comentată de Costi Mocanu și Emil Grădinescu.
La nivelul publicului comercial, 18-54 din mediul urban, potrivit datelor Kantar Media, Prima TV a ocupat prima poziție pe intervalul meciului, cu 10.3 puncte de rating și o cotă de piață de 33.1 %. Poziția secundă a fost ocupată de Antena 1, urmată de Pro TV.
Potrivit datelor Kantar Media, la nivel urban, pe perioada desfășurării partidei împotriva Naționalei Israelului, în care George Pușcaș și Ianis Hagi au înscris golurile victoriei, Prima TV a condus topul audiențelor, cu 11.0 puncte de rating și o cotă de piață de 29.6 %
Sâmbătă seară, în intervalul 21:45-23:42 Israel- România a fost cel mai urmărit program al serii în rândul bărbaților, audienţa a fost de peste 4 ori mai mare decât a următorului clasat, Antena 1. La nivel urban, pe segmentul bărbați, Prima TV a înregistrat 18.1 puncte de rating și o cotă de piață de 45.6%
Rămânem cu sufletul alături de tricolori în drumul lor la Euro 2024 și spunem: “Hai, România! Ești prima, rămâi PRIMA!”
1 comentariu
[…] Citeste mai mult […]