PRIMA TV, LIDER DE AUDIENȚĂ PE PERIOADA PARTIDEI DINTRE NAȚIONALA ROMÂNIEI ȘI CEA A BULGARIEI

by Bianca Baraboi

Meciul de pregătire al tricolorilor lui Edi Iordănescu împotriva Naționalei Bulgariei a adus aproape 20.000 de spectatori pe stadionul Ghencea și milioane de români în fața micului ecran. Transmisă în exclusivitate de Prima TV, partida a plasat postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever pe primul loc în audiențe la nivel urban și national.


Astfel, la nivel all urban, potrivit datelor Kantar Media, Prima TV a ocupat prima poziție cu 5,9 puncte de rating și o cotă de piață de 14,3%. Populația de la orașe, din targetul 18-54, a fost, de asemenea, captivată de meciul Naționalei de fotbal. În intervalul 21.30-23.30, Prima TV a fost lider de audiență, cu 4,75 puncte de rating și o cotă de piață de 16.6%.


La nivel național, partida împotriva Bulgariei a fost de mare interes pentru telespectatorii care au așteptat să vadă un meci bun al tricolorilor și o victorie.
Meciul s-a încheiat doar cu un egal, însă interesul telespectatorilor a așezat Prima TV pe primul loc în clasament cu 4,86 puncte de rating și o cotă de piață de 13,86%. Prima TV a fost secondată de Antena 1 iar poziția a treia a fost ocupată de Pro TV.
În pregatirea turneului Euro 2024, România a jucat cu Bulgaria și, potrivit datelor Kantar Media, în minutul de aur (23:20) peste 1 milion de telespectatori urmăreau partida la Prima TV.

Despre Grupul Clever
Grupul Clever este unul dintre cei mai importanți jucători din piața media românească, care a reușit să se impună pe piața media din România dezvoltând o serie de proiecte curajoase în piața locală de televiziune, dar și în mediul online.
Grupul Clever țintește să ocupe o poziție unică într-un climat extrem de competitiv, iar strategiile de dezvoltare ale produselor media pe care le deține urmăresc o procedură integrată și simplificată cu scopul asumat de a livra o soluție ”state of the art” în ceea ce privește conținutul video oferit, calitatea programelor și diversitatea acestora.

Portofoliul complet al grupului Clever conține 16 canale TV: PRIMA TV, PRIMA NEWS, PRIMA SPORT 1, PRIMA SPORT 2, PRIMA SPORT 3, PRIMA SPORT 4, PRIMA SPORT 5, PRIMA 4 K, PROFIT NEWS, AGRO TV, MEDIKA TV, CINEMARATON, PRIMA HISTORY, PRIMA COMEDY, PRIMA WORLD, NOSTALGIA TV si 9 website-uri (primanews.ro, primasport.ro, medikatv.ro, agrotv.ro, profit.ro, cinemaraton.ro, primatv.ro, servuscluj.ro, pr imaplay.ro), împreună cu un complex de platforme social media interconectate, având comunități
puternice, diverse și cu afinitate atât pentru conținutul online, cât și față de brandurile care le-au generat.

Te-ar putea interesa si

Comenteaza