Clujenii beneficiază de un proces simplificat pentru obținerea locurilor de parcare în cartiere și zona centrală, în urma unei Hotărâri adoptate de Consiliul Local. Acum, cererile pentru locurile de parcare, garaje sau copertine, fie că este vorba despre abonamente anuale sau lunare, pot fi depuse o singură dată, în orice moment al anului, și rămân valabile până la soluționare.
Ce presupune noul regulament?
- Cererile rămân valabile până la soluționare: Dacă ați depus o cerere în 2024 și aceasta a fost confirmată ca fiind în atenția Primăriei, nu mai este necesar să trimiteți o altă solicitare pentru anul 2025. Cererea existentă se menține activă.
- Pentru cei care nu au depus cereri în 2024: Aveți posibilitatea să solicitați un loc de parcare oricând, fie online, prin site-ul oficial al Primăriei Cluj-Napoca, fie fizic, la Centrul de Informare pentru Cetățeni de pe strada Moților sau la primăriile de cartier.
Schimbări privind abonamentele în zona centrală
Începând cu 12 decembrie 2024, abonamentele pentru parcarea în zona centrală vor fi disponibile exclusiv în format lunar pentru anul 2025. Începând din ianuarie 2025, vor putea fi achiziționate și alte tipuri de abonamente.
Pentru detalii suplimentare, clujenii pot contacta Primăria Cluj-Napoca prin:
- Aplicația MyCluj
- Telefon
Regulamentul complet este disponibil AICI.