Buletinul electronic, tot mai popular în rândul clujenilor! Peste 30.000 de cetățeni clujeni au optat pentru cartea de identitate electronică în ultimii 3 ani

by Christian Suciu

Președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, a realizat, împreună cu conducerea Direcției Județene de Evidență a Persoanelor (DJEP) Cluj, o analiză la zi a stadiului implementării programului pilot de eliberare a cărților electronice de identitate pentru cetățenii din întreg județul Cluj.

Astfel, nu mai puțin de 29.937 de cărți electronice de identitate au fost emise, în total, la nivelul județului Cluj, începând din data de 2 august 2021 și până în 31 decembrie 2024. Dintre acestea, 19.950 de acte au fost emise de Direcția de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca.

DJEP Cluj, instituție aflată sub autoritatea Consiliului Județean, a reușit eliberarea, din data de 2 august 2022, dată la care a fost inclusă în acest proiect pilot, a nu mai puțin de 9.987 de cărți electronice de identitate.

”Clujenii se pot  programa online pentru obținerea de la DJEP, simplu și rapid, a unei cărți electronice de identitate. La Cluj, continuăm și în 2025 digitalizarea serviciilor publice și reducerea birocrației, venind astfel în sprijinul cetățenilor”, a transmis președintele forului administrativ județean, Alin Tișe.

În cursul anului 2024 la nivelul județului Cluj au fost emise în total 12.968 de cărți electronice de identitate, din care nu mai puțin de 5.063 de cărți electronice au fost emise de către DJEP Cluj.

Cetățenii interesați de eliberarea buletinului în format electronic au la dispoziție în vederea programării platforma web: https://programare-cei.mai.gov.ro. Ulterior, aceștia se vor deplasa personal la sediul DJEP Cluj din strada Aviator Bădescu nr. 7-9, unde li se vor prelua datele biometrice și vor depune dovada achitării contravalorii actului de identitate, precum și celelalte documente prevăzute de lege.

Te-ar putea interesa si

Comenteaza