”Samsara se bucură de o comunitate pasionată, de oameni care excelează în variate domenii dintr-un singur motiv – au curaj să aibă pasiune. Acești oameni despre care vorbim sunt oameni modești, oameni preocupați cu lucrurile care îi mențin vii, invincibili și într-o continuă devenire. Sunt oameni pe care ne bucurăm cu adevărat să îi avem în preajmă și pe care trebuie să îi prezentăm lumii întregi”, spun inițiatorii campaniei.
Astfel, începând cu data de 1 iunie a acestui an, restaurantul Samsara Foodhouse a lansat campania cu numele Ai curaj să ai pasiune, recunoscută online după simbolul #aicurajsăaipasiune.
Restaurantul porneşte o iniţiativă creativă, menită să inspire oamenii să facă ceea ce îşi doresc cu adevărat, punând în valoare oameni pasionaţi, prezentaţi într-o serie de episoade video şi podcast care se vor derula până la sfârşitul anului 2019.
Oamenii campaniei sunt specialiști în diverse domenii și își exprimă pasiunile în mod autentic în toate ariile în care activează: agricultură, muzică, bartending, alimentație, sport, horticultură, artă și cultură.
Primul material al campaniei îl prezintă pe Adrian Tudoran – cunoscut sub numele de Electroclown – povestind despre pasiunea lui pentru muzică și dans.