Primăria Cluj-Napoca a anunțat care va fi programul cu publicul al instituției în perioada sărbătorilor de iarnă.
Astfel, Serviciul de Evidență a Persoanelor va avea program normal în zilele de vineri, 23.12.2022 și 30.12.2022, iar în perioada 24-26.12.2022, respectiv 31.12.2022-02.01.2023 nu va avea program de lucru.
Compartimentele din cadrul Serviciului Stare Civilă vor asigura program normal în zilele de vineri, 23.12.2022 și 30.12.2022, iar în perioada 24-26.12.2022, 31.12.2022-02.01.2023 vor funcționa doar ghișeele Compartimentului Decese, după următorul program:
- în zilele de 24, 26, 31.12.2022 și 02.01.2023 – 08.30-13.30
- în zilele de 25.12.2022 și 01.01.2023 – ÎNCHIS.
La ghișeele Centrului de Informare pentru Cetățeni din str. Moților nr. 7, programul cu publicul va fi următorul:
- 23.12.2022 – program normal de lucru și încasări
- 27.12.2022 – 29.12.2022- program normal de lucru și încasări
- 30.12.2022 – program normal de lucru (în această zi nu se vor efectua încasări).
De asemenea, ghișeele de relații cu publicul de la primăriile de cartier vor fi deschise după următorul program:
- 23.12.2022- program normal de lucru și încasări
- 27.12.2022 – 30.12.2022- program normal de lucru și încasări
- 30.12.2022 – program normal de lucru (în această zi nu se vor efectua încasări).
În ceea ce privește programul de la ghișeele de încasări, ultima zi de plată a obligaţiilor la bugetul local este marți, 27.12.2022.
În perioada 28.12.2022 – 04.01.2023 se vor încasa taxe fără debit (taxe carte de identitate, amenzi, taxe urbanism, liberă trecere etc).
În data de 30.12.2022 casieriile vor fi închise, urgenţele reprezentând amenzi, autorizaţii de liberă trecere, contravaloare carte de identitate sau alte taxe vor fi direcţionate către oficiile poştale (plata cu mandat poștal) sau vor putea fi achitate prin virament bancar, online pe site-ul Primăriei Cluj-Napoca sau pe www.ghiseul.ro.
În perioada 28.12.2022 – 04.01.2023 nu se vor emite certificate de atestare fiscală ca urmare a operaţiunilor de închidere şi deschidere de an (nu va fi acces la baza de date de taxe şi impozite).
La ghișeele Direcției de Impozite și Taxe Locale din Piața Unirii nr. 1, programul de lucru cu publicul va fi următorul:
- 23.12.2022 – program normal de lucru și încasări
- 27.12.2022 – program normal de lucru și încasări
- 28.12.2022 -04.01.2023 – nu se asigură program cu publicul.
La ghișeele Direcției de Impozite și Taxe Locale din clădirea Biroului Vamal de interior Cluj (Serviciul Public Comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor) situate în Str.Traian Vuia nr.157, Cartier Someșeni, programul de lucru cu publicul va fi următorul:
- 23.12.2022 – program normal de lucru și încasări
- 27.12.2022 – program normal de lucru și încasări
- 28.12.2022–04.01.2023 – nu se asigură program cu publicul.
Reluarea programului de ÎNREGISTRĂRI ȘI ÎNCASĂRI în anul 2023 va fi în data de 03 ianuarie începând cu ora 08.00, pentru TAXE FĂRĂ DEBIT (amenzi, liberă trecere, taxe urbanism, contravaloare carte de identitate etc.)
Reluarea programului de ÎNCASĂRI IMPOZITE, TAXE, RATE CHIRII în anul 2023 va fi în data de 5 ianuarie.