Ce acte sunt necesare pentru obținerea unui certificat de urbanism?

by Oana Spiru

Certificatul de urbanism este un act de informare privind regimul juridic, economic şi tehnic al imobilului, precum şi cerinţele urbanistice specifice amplasamentului, determinate în conformitate cu prevederile documentaţiilor de urbanism avizate şi aprobate, document care se eliberează, la cerere, oricărui solicitant – persoană fizică sau persoană juridică – nefiind necesară prezentarea titlului asupra imobilului sau a altui act care să ateste dreptul de proprietate. Adică, în traducere liberă, oricine poate să solicite un certificat de urbanism de informare pentru orice proprietate.

𝐀𝐜𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐜𝐞𝐬𝐚𝐫𝐞:

  • Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism – pentru Județul Cluj găsiți formularul aici > https://www.cjcluj.ro/…/uploads/I.1.1-Cerere_CU%20(1).doc.
  • Extras din planul cadastral de pe ortofotoplan şi extras de carte funciară pentru informare actualizat la zi, eliberate, la cerere, de către biroul de cadastru şi publicitate imobiliară – se pot obține online aici > https://epay.ancpi.ro/epay/SelectCat.action?catId=1.
  • Plata taxei de emitere a certificatului de urbanism.
    Pentru certificatele de urbanism emise de Consiliul Județean Cluj actele menționate pot fi transmise online la adresa urbanism@cjcluj.ro.

Te-ar putea interesa si

Comenteaza