Un compartiment modern de Evidența Populației a fost inaugurat în comuna Florești, a anunțat primarul Bogdan Pivariu.
„Sunt bucuros că am asistat la deschiderea noului birou de Evidență a Populației în prezența domnului director Aurel Cătălin Giulescu, care a adus o contribuție semnificativă la realizarea acestui proiect modern și util.
O administrație eficientă utilizează noile tehnologii pentru a pune la dispoziția cetățenilor servicii publice de ultimă generație, reducând considerabil timpul de răspuns și îmbunătățind interacțiunea directă cu cetățenii.
Este și cazul Primăriei Florești, care are oficial, începând de astăzi, un nou compartiment modern de Evidență a Populației”, a scris Pivariu pe rețelele de socializare.
Noul compartiment de Evidență a Populației dispune de 4 ghișee de preluare documente și 1 ghișeu dedicat eliberării documentelor de identitate, ceea ce va contribui semnificativ la reducerea timpilor de așteptare și la facilitarea interacțiunii cu instituția. În momentul extinderii proiectului pilot de emitere a cărților electronice din municipiul Cluj Napoca, la nivelul întregului județ Cluj, 2 ghișee vor fi dedicate – din aceasta toamna – fluxului de emitere a noilor cărți de identitate electronice.
Avantaje:
- Reducerea masivă a timpilor de răspuns și de așteptare pentru obținerea documentelor.
- Implementarea unui design modern și eficient în spațiul de lucru, asigurând un mediu prietenos și confortabil pentru cetățeni.
- Utilizarea unui flux eficient de preluare și predare a documentelor, optimizând procesul de eliberare a actelor.
- Utilizarea de tehnologii de ultimă oră pentru eliberarea cărților de identitate în modelul nou, ce oferă caracteristici de securitate și funcționalități avansate.
- Evidențierea noutăților în timp real, asigurând transparență și precizie în tot acest proces.
Primăria Florești are ca și scop asigurarea de servicii publice de calitate, integrate cu cele mai noi tehnologii, astfel încât să vă asigurăm o experiență eficientă la fiecare interacțiune cu oricare dintre compartimentele de specialitate din cadrul instituției.