Consiliul Județean Cluj a primit din partea Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, „Certificatul de bună practică”, în semn de apreciere pentru eforturile depuse de instituție în gestionarea pandemiei de COVID-19.
„Suntem încântați că acțiunile prompte și soluțiile viabile luate de instituție pe parcursul anului trecut au fost recunoscute și apreciate. Am fost nevoiți să răspundem unei provocări fără precedent, iar rezultatele obținute nu pot decât să ne bucure și să ne ofere certitudinea unei solide capacități instituționale”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe.
Potrivit reprezentanților CJ Cluj, exemplul pozitiv al instituției a fost preluat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici și inclus în „Ghidul de bune practici pentru gestionarea situațiilor de criză în pandemie”, document menit să inspire instituțiile publice și private din țara noastră în efortul de gestionare și combatere a unei crize sanitare.
„Reamintim în acest context faptul că, încă din luna martie 2020, odată cu instituirea stării de urgență pe întreg teritoriul României, președintele Consiliului Județean a emis o serie de dispoziții prin care s-au dispus măsuri concrete de reducere a riscului răspândirii pandemiei COVID-19, precum și măsuri de protecție a angajaților și a publicului care are contact cu funcționarii publici.
Mai mult decât atât, pentru gestionarea optimă a situației epidemice din județul Cluj, forul administrativ județean a alocat sume importante de bani din buget în vederea achiziționării a numeroase echipamente de protecție, dezinfectanți și aparatură medicală destinată combaterii infecției cu SARS-CoV-2.
De asemenea, în cursul anului trecut, Consiliul Județean Cluj a reușit să depună și să câștige două proiecte europene, în valoare totală de peste 27 de milioane de lei, care au prevăzut achiziționarea a circa 500 de aparate medicale și peste 350.000 de echipamente de protecție destinate gestionării crizei sanitare”, au mai precizat reprezentanții CJ Cluj.