În urmă cu 18 ani, dintr-o simplă întâmplare, s-a născut la Cluj-Napoca firma EUROUSI. Astăzi, la aniversarea majoratului, compania sărbătorește prin oferte speciale pentru clienți. Până pe 15 noiembrie, aceștia pot beneficia de un discount de 18% la toate produsele, iar pentru anumite articole, susținute și de producător, reducerea poate ajunge până la 28%. Aceste oferte sunt disponibile în showroom-urile EUROUSI din Cluj-Napoca, Alba Iulia și Sibiu.
Cum alegem însă corect o ușă?
Acesta este un lucru pe care EUROUSI îl explică clienților de 18 ani. Fie că e vorba de uși de interior sau exterior, există câțiva pași esențiali care diferențiază compania de alte firme din domeniu. Da, este adevărat, EUROUSI nu este cea mai ieftină firmă de pe piață, însă calitatea ușilor și a serviciilor oferite este la cel mai înalt nivel. De altfel, aceasta este și mândria lor. Vizitând magazinele EUROUSI, clienții primesc o consultanță completă, de la A la Z.
Vasile Cuibus, director EUROUSI: Nu suntem cea mai ieftină companie de pe piață. Noi nu vindem produse și servicii ieftine. Pentru că întotdeauna un lucru care pare ieftin la început va fi foarte scump la sfârșit. Clienții sunt din ce în ce mai pretențioși am putea spune. Caută doar prețul dar de multe ori nu acesta contează. Aș vrea să trag un semnal de alarmă în piața clujeană: nu numai prețul contează în achiziția unui produs. Fie că vorbim de uși, mânere, ceea ce vindem noi sau altceva. Contează și serviciile conexe: garanție, post garanție și serviciul de la A la Z cum zicem noi, în achiziția unei uși. Adică oferim consultanță din primul pas în care intră clientul în magazin, îl ajutăm să își aleagă modelul potrivit adică să aibă un design potrivit încăperii, să aibă caracteristici tehnice, caracteristici de izolare fonică, termică, corespunzătoare cerințelor și dorințelor lui. Nu oferim direct produsul cel mai ieftin ca să scăpăm de el, să vindem la client. Avem foarte mulți clienți, chiar am făcut o statistică în ultimele luni, că doi, trei clienți pe săptămână sunt nemulțumiți că au achiziționat de la alte companii și vin la noi să le rezolvăm problemele. Consultanța de la A la Z este cea mai importantă. Iar un coleg de-al nostru mereu merge la locația clientului pentru măsurători, după stabilirea detaliilor la întâlnirea din magazin.
Compania pune un accent deosebit pe consultanța oferită fiecărui client, acesta fiind un aspect cheie atunci când vine vorba de achiziționarea unei uși, fie pentru un apartament sau o casă. O ușă nu este ceva ce se schimbă des, astfel că trebuie aleasă cu grijă, având în vedere o utilizare de lungă durată. De aceea, este crucial să avem alături un consultant care să ne ajute să luăm cea mai bună decizie.
Cu o medie de viață de 15-20 de ani, o ușă trebuie să îndeplinească criterii bine definite, cum ar fi izolarea fonică sau termică. EUROUSI oferă o gamă largă de opțiuni, de la uși cu geamuri pentru camerele copiilor, la uși complet opace pentru dormitoare matrimoniale, și până la uși cu izolare fonică de la 27 la 57 de decibeli, pentru cei care își doresc liniște în casă.
Vasile Cuibus, director EUROUSI: Atrag atenția că ușa nu este un produs care se cumpără în fiecare an. Media de viață pentru o ușă este de 15-20 de ani. După aceea detaliile sunt foarte importante. Avem clienți care au copii și poate la dormitorul copiilor vor o ușă cu geam, la dormitorul matrimonial poate să nu se vadă deloc. Avem variante pentru toate gusturile. Apoi vine partea de izolare fonică, unii poate nu vor să audă gălăgia din living. Și aici avem mai multe categorii de uși cu caracteristici diferite care oferă o izolație fonică de la 27 de decibeli până la 57 de decibeli.
Showroom-urile EUROUSI din Cluj-Napoca, Alba Iulia și Sibiu oferă o varietate impresionantă de produse: de la uși de apartament, de interior sau exterior, la uși antifoc sau de adăpost civil, toate acestea disponibile pentru diverse nevoi.
Poți vizita magazinul într-un tur virtual AICI.
EUROUSI colaborează atât cu persoane fizice, cât și cu instituții publice, având în portofoliu spitale și clinici din toată țara, precum Spitalul Oncologic din Târgu Mureș, Spitalul Transilvania din Cluj-Napoca și multe altele. De-a lungul celor 18 ani de activitate, firma și-a extins colaborările în 8 țări europene, dar și în Statele Unite, unde au livrat uși pentru un proiect din Paris și chiar pentru un client din America.
Vasile Cuibus, director EUROUSI: Acoperim o gamă foarte variată la tot ce ține de uși: de la uși de interior: uși camere, uși băi, uși de intrare în apartament, și aici avem cu diferite caracteristici – antifoc și de securitate. Avem uși de case care oferă o izolare termică foarte bună, dacă afara sunt minus 30 de grade, în casa nu o să simți rece pe ușă deloc. Avem uși antifoc, pentru subsoluri sau spatii pentru centralele termice și așa mai departe. Avem cortine antifoc, uși de adăpost civil, acum cum e cu războiul în ultima vreme toate blocurile sunt obligate să pună uși de adăpost civil. Avem accesorii pentru toate ușile și suntem chiar distribuitori pe țară de la 3 producători din Europa. Chiar ne lăudăm, am vândut în Europa în opt țări, am făcut în Paris pe Champs-Élysées un bloc, nu foarte mare, de 20 de apartamente. Dar suntem mândri. Și cel mai important client al nostru e din America. I-au plăcut mult ușile de la noi și le-a cerut acolo.
Prețurile ușilor încep de la 1000 lei. De acolo totul variază în funcție de nevoile clientului.
Vasile Cuibus, director EUROUSI: Preturile ușilor de interior încep de la aproximativ 1000 lei. De aici prețul este influențat de finisaje, structura internă, tipul tocului. Prețurile cresc până la 10 mii de lei pe bucată, vorbim de ușile cu furnir natural. Iar ușile de apartament încep de la 1700 până la 8-9 mii de lei. Pentru ușile de intrare în casă care chiar recomand să fie uși speciale pentru așa ceva, care să ofere o izolare termică, care este caracteristica cea mai important, la o ușă de casa în jur de 2000 euro.
Cei 18 ani au trecut peste compania EUROUSI cu bine dar și cu greu. I-a salvat un management bun și strategii echilibrate mărturisesc aceștia. Balanța s-a menținut între cheltuieli și investiții. Firma investește constant și în angajații săi, astfel că aceștia sunt ținuți mereu la curent cu abordări noi, prin diferite cursuri fie de design, de marketing sau de vânzări.
Pentru a celebra cei 18 ani de existență pe piață, cei de la EUROUSI vin cu oferte speciale pentru clienții lor. Informații despre EUROUSI, despre produsele vândute și despre reduceri pot fi obținute pe site-ul oficial www.eurousi.ro. Firma se poate urmări și pe rețelele de socializare, unde își prezintă ofertele: Facebook și Instagram.