Consiliul Județean Cluj continuă procesul de digitalizare a serviciilor oferite clujenilor. Doar în ultima săptămână au fost înregistrate 2.861 de cereri depuse exclusiv online prin intermediul Ghișeului Unic dezvoltat de către Consiliul Județean Cluj, dintre care 1.507 cereri (peste 50%) în ultimele patru zile. Dintre acestea, 699 de cereri au fost depuse în weekend (252 sâmbătă și 447 duminică), atunci când registratura fizică a Consiliului Județean Cluj era închisă. Acest fapt demonstrează avantajul real al digitalizării – accesul cetățenilor la serviciile publice – oricând au nevoie de acestea, indiferent de zi și de oră, făcând astfel din Consiliul Județean Cluj un exemplu al digitalizării serviciilor publice axate pe nevoile cetățenilor.
”Avantajul noului sistem implementat de către noi îl reprezintă faptul că cererile pot fi depuse de către clujeni în oricare din zilele săptămânii, fără restricție de oră. Se știe că noi emitem certificate de urbanism, autorizații de construire online cu valabilitate juridică, dar și autorizații și avize pentru drumurile județene, contracte de utilizare a stadionului Cluj Arena și multe altele. Vă invit să încercați acest sistem, să vedeți cât e de simplu să obții online documente oficiale de la Consiliul Județean!”, a transmis președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe.
Potrivit reprezentanților forului administrativ județean, majoritatea cererilor au vizat verificarea eligibilității de către Ghișeul Unic de Eficiență Energetică în cadrul proiectului RePowerEU a P.N.R.R. Investiția 7 – Schema de granturi sub formă de bonuri valorice pentru îmbunătățirea eficienței energetice a gospodăriilor.