Grupul de entertainment Kiddo va ajunge în premieră în Cluj-Napoca, în proiectul RIVUS, dezvoltat de IULIUS. Distracție, aventură și relaxare, într-un concept inedit Hype by Kiddo

by Christian Suciu

Proiectul companiilor IULIUS și Atterbury Europe, RIVUS Cluj-Napoca, va integra cel mai complex centru de entertainment din România, implementat de grupul Kiddo. Ineditul concept va aduce în premieră la Cluj-Napoca experiențe care antrenează corpul şi mintea, dedicate atât copiilor, cât și adulților. Formatul va include o gamă largă de atracții, precum un trampoline park, zone de escaladă, trasee cu obstacole și trasee de aventură suspendate, alături de jocuri arcade și labirinturi de tobogane. Va exista, de asemenea, o zonă special dedicată petrecerilor și un spațiu conceput pentru experiențe imersive, inclusiv realitate virtuală. Această abordare diversificată este gândită pentru a oferi o varietate de activități de divertisment pentru copii, adolescenți și adulți, transformând aceste spații în locul ideal pentru aventură și distracție în Cluj-Napoca. Conceptul mixed-use propus de RIVUS cuprinde funcțiuni de retail, office, culturale, de entertainment, parc și servicii, fiind gândit ca o destinație de lifestyle completă, family-oriented. 

IULIUS va aduce în premieră la Cluj-Napoca, în noul ansamblu mixt de reconversie și regenerare urbană pe care îl va dezvolta în oraș – RIVUS, cele mai noi concepte de entertainment pentru copii și adolescenți de toate vârstele, confirmând orientarea proiectului către formate destinate familiilor. Acesta urmează trendul setat de companie prin proiectele din Iași și Timișoara, care au devenit huburi în care publicul are acces constant la evenimente, experiențe unice de fine dining, expoziții și activități sportive, dar și aventură și artă imersivă, diverse jocuri reinterpretate sau escaladă. 

FOTO:

„Aducem la Cluj-Napoca un format de entertainment de amploare, care să răspundă exigențelor publicului tânăr privind nevoia de experiențe și divertisment. Conceptul va fi unul personalizat pentru Cluj-Napoca, pe o suprafață de aproximativ 1.800 mp, și va oferi cele mai noi opțiuni de petrecere a timpului liber, în formate care îmbină sportul cu tehnologia. Hype by Kiddo va include un mix extins de atracții – simulatoare imersive, trambuline, trasee cu obstacole. Am identificat această așteptare din partea publicului față de formate noi de entertainment în cursul sondajului online realizat atunci când s-a născut ideea noului proiect mixed-use și ne bucurăm că astăzi putem anunța publicul că vom livra ce ne-am propus, având deja grupul Kiddo drept partener. Centrele comerciale evoluează spre formate care creează experiențe noi de shopping și entertainment, prin integrarea tehnologiei și redesenarea spațiilor fizice, iar RIVUS implementează această direcție, fiind un lifestyle center unic pentru România, un spațiu-destinație pentru regiune și chiar la nivel național”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing Manager IULIUS. 

Grupul Kiddo Entertainment vine cu o experiență de peste 10 ani în dezvoltarea celor mai inovatoare concepte de entertainment destinate copiilor, adolescenților și adulților. Acesta oferă o gamă variată de activități de divertisment structurate în zone tematice diverse. Fiecare spațiu este conceput pentru a asigura experiențe memorabile, combinând sportul cu tehnologia de ultimă oră. De asemenea, facilitățile includ zone special amenajate pentru petreceri, perfecte pentru orice ocazie, de la aniversări până la ieșiri relaxante cu prietenii sau sesiuni de team-building. 

Te-ar putea interesa si

Comenteaza