Parcarea Aeroportului Internațional „Avram Iancu” din Cluj-Napoca, a devenit cea mai modernă parcare din România în urma unor investiții de peste 500.000 de euro, o mare parte a acestei sume mergând spre digitalizare. Astfel, GOTO Parking este singura parcare de aeroport din România care are un sistem integrat de management al parcării, posibilitatea de a rezerva locuri prin aplicați Zen Parking și plata taxei de parcare prin aplicația yeParking.
Încă de la preluarea parcării aeroportului din Cluj-Napoca, reprezentanții Parcării s-au axat pe ideea de a oferi clienților cea mai modernă experiență pe care o pot găsi în parcarea unui aeroport din România, care se aliniază standardelor oricărui spațiu dedicat staționării mașinilor din Europa Occidentală.
Datorită unui număr tot mai mare de clienți care au nevoie să staționeze în parcarea aeroportului din Cluj-Napoca, s-a implementat sistemul de recunoaștere a numerelor de împatriculare, aceasta devenind prima parcare de aeroport din România care oferă acest serviciu.
Recunoașterea plăcuțelor de înmatriculare oferă un plus de siguranță, dar în același timp ajută la crearea unui sistem de trafic bine dezvoltat, care este necesar în contextul în care, în primele nouă luni ale acestui an, pe Aeroportul Internațional „Avram Iancu” din Cluj-Napoca s-au înregistrat 542.700 pasageri îmbarcați și 528.200 pasageri debarcați.
1 comentariu
Glumiti, si-au batut joc de parcare