Consiliul Județean a scos la licitație contractul privind delegarea serviciului de transport public județean de persoane în județul Cluj, mai exact pentru atribuirea a 116 trasee rămase neacoperite.
„Încurajăm toți operatorii de transport să participe la această licitație. De asemenea, invit primarii interesați să ia legătura cu operatorii din zona lor și să găsească pârghiile necesare pentru a sprijini situația transportului. Dorim ca toți clujenii, indiferent că locuiesc în zona metropolitană sau nu, să beneficieze de condiții de transport decente, cu continuitate, siguranță și confort”, a transmis președintele CJ Cluj, Alin Tișe.
Contractul privește delegarea a 116 trasee de transport județene, din cele 146 cuprinse în Programul de transport public județean de persoane prin curse regulate în județul Cluj pe anii 2023-2028. Ofertele se pot depune până pe 20 iunie, ora 15:00.
Criteriul de atribuire al licitației este cel mai bun raport calitate-preț, cu următorii factori de evaluare:
- tariful mediu/km/loc,
- capacitatea de transport,
- vechimea parcului auto,
- dotările mijloacelor de transport,
- norma de poluare a autobuzelor/microbuzelor, etc.
În urma adjudecării licitației, Consiliul Județean Cluj va încheia cu operatorii declarați câștigători un contract de delegare a serviciului de transport, în baza căruia se vor emite licențe de traseu care le va oferi posibilitatea operării traseului județean ofertat.
1 comentariu
[…] SURSA / CITESTE MAI MULT […]