O echipă formată din patru angajaţi ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor (DJEP) Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea Consiliului Judeţean Cluj, s-a deplasat cu staţia mobilă, la finalul săptămânii trecute, în localitatea Gilău, în vederea preluării documentelor și a fotografiei pentru întocmirea cărților de identitate.
Angajaţii DJEP Cluj, sprijiniţi de autorităţile locale și organele de poliție, au efectuat o activitate de preluare a imaginii şi de primire a documentelor necesare eliberării actelor de identitate. Cu această ocazie au fost primite:
- 13 cereri ca urmare a schimbării de domiciliu
- 79 de solicitări urmare a a înființării străzilor și renumerotării imobilelor
- 8 solicitări de la persoane care au împlinit vârsta de 14 ani
- 12 cereri de la persoane care au deținut cărți de identitate cu termen de valabilitate expirat
- 1 cerere de la o persoană care și-a pierdut actul de identitate
- 1 solicitare a fost de la o persoană care a depus cerere în urma schimbării numelu
- 1 cerere pentru preschimbare buletin de identitate
- 10 solicitări pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței
În total au fost preluate 125 de cereri, actele urmând a fi eliberate în termenul legal prevăzut de normativele în vigoare. Proximitatea față de domiciliul cetățenilor a fost un real beneficiu pentru persoanele cu mobilitate redusă și pentru persoanele defavorizate, care au putut, astfel, depune cererile la Casa de Cultură „Dumitru Sopon” din localitate.