Pierderile, foarte mari în industria restaurantelor. Patron: „Cifra de afaceri a ajuns undeva la 50% față de perioada anterioară”

by admin

În industria HoReCa anul acesta nu mai poate fi vorba de profit. Criza provocată de pandemia de COVID-19 la nivel global a paralizat una dintre cele mai efervescente industrii din economiile de pretutindeni. Pandemia a afectat majoritatea afacerilor din aceasta industrie, unii au reușit să sereprofileze înainte de fi nevoiți să pună lacătul pe afacere, în timp ce alții au sperat la o revenire.

Totodată, deși restauarantele în interior au fost închise luni de zile, restaurantele peste medie din Cluj-Napoca nu au recurs la delivery spunând că mâncarea din meniul lor nu se potrivește pentru a fi trimisă acasă.

„Noi nu facem delivery. Preferăm contactul direct cu clientul pentru că noi ca nivel de restaurant merge de la mediu în sus și preferăm ca experiența să fie în restaurant. Mâncarea se compromite odată ce iese din restaurant și nu agreăm astfel de metode. Noi funcționăm și cu un restaurant de tip băcănie și avem produse la vitrină. Lunile trecute am funcționat cu acel magazin, plus că am făcut câteva meniuri pentru clienții fideli pe care le duceam noi”, explică managerul unui cunoscut restaurant din centrul Clujului.

„Dacă se va da din ordin să se închidă restaurantul, îl vom închide. Pierderile sunt mari, dar noi nu facem delivery. Preparatele din meniul nostru nu se potrivesc pentru delivery”, spun reprezentanții unui alt restaurant cunoscut din Cluj.

Pierderile din această perioadă sunt foarte mari pentru patronii restaurantelor.

„După redeschiderea restaurantelor funcționăm și în interior conform normelor impuse. Nu putem vorbi despre profit din moment ce 3 luni am funcționat doar pe terasă. Cifra de afaceri a ajuns undeva la 50% față de perioada anterioară”, mai explică managerul.

Te-ar putea interesa si

1 comentariu

profitare 07/10/2020 - 22:07

Chiar dacă nu se face delivery, s-au fãcut meniuri pentru clienții fideli “pe care le duceam noi”, dar fără a vorbi de profit legat de prima parte, iar strict pe partea economică, se poate spune că profitul magic e clientela în viață.

Raspunde

Comenteaza