Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea Consiliului Judeţean Cluj, în scopul asigurării condiţiilor necesare desfăşurării în condiţii optime a procesului electoral pentru alegerile pentru Președintele României, din data de 08 decembrie 2024, îşi va adapta programul de lucru cu publicul, astfel încât să se rezolve în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate persoanelor cu drept de vot, după cum urmează:
- Sâmbătă: 07.12.2024: între orele 08:00-16:00
- Duminica: 08.12.2024: între orele 07:00-19:00 pentru depunerea documentelor, respectiv orele 07:00-21:00 pentru eliberarea documentelor
Reprezentanții Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, ale căror documente sunt emise şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi, pentru ridicarea actelor de identitate în vederea exercitării dreptului de
vot.