Serviciul de telemedicină ALOPEDI, apelat de aproape 3.700 de părinți în primele trei luni ale acestui an

by Christian Suciu

Serviciul de call-center ALOPEDI destinat urgențelor pediatrice a fost apelat de nu mai puțin de 3700 de persoane de la începutul acestui an, conform unei analize realizate de Consiliul Județean Cluj. Cei mai mulți părinți au apelat pentru a cere sfaturi despre îngrijirea copiilor la domiciliu.

” Numărul crescut de apeluri din primele trei luni ale acestui an reprezintă o dovadă în plus a încrederii pe care o au părinții în recomandările și sfaturile medicale prompte ale specialiștilor ce deservesc serviciul de sfat pediatric telefonic ALOPEDI – 0364917. Este extrem de important să reamintim părinților că serviciul de call center pentru urgențe pediatrice este disponibil 24 de ore din 24, șapte zile din șapte.”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe.

Majoritatea apelurilor, mai exact 76% dintre acestea, s-au finalizat cu recomandări ce au permis îngrijirea copiilor la domiciliu, iar părinților li s-au explicat care sunt semnele la apariția cărora trebuie să se adreseze medicului. De asemenea, pentru 7,7% dintre copii a fost necesar consultul medical imediat la medicul de familie ori centrele de permanență sau serviciile de urgență.

În luna ianuarie a.c. au fost înregistrate peste 1.500 de apeluri, din care 300 de solicitări au fost pentru îngrijirea copiilor cu probleme respiratorii, numărul acestora reducându-se treptat în următoarele două luni. Totodată, și apelurile pentru erupții cutanate ale copiilor au fost în număr mare, respectiv 522 în ianuarie, 303 în februarie și 181 în martie.

Te-ar putea interesa si

Comenteaza