Meciul Cipru – România, difuzat de postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever, a plasat Prima TV drept lider absolut de audiență pe toate targeturile. Performanța excepțională a Echipei Naționale a fost urmărită cu sufletul la gură de milioane de români, iar Prima TV își consolidează astfel poziția pe piața media din România.
Postul de televiziunea înregistrat un nou succes notabil, peste 2,6 milioane de telespectatori au stat în fața micului ecran pe perioada partidei. În fiecare minut al meciului, la nivel național (All+g), peste 1,8 milioane de români au urmărit victoria clară a elevilor lui Mircea Lucescu contra Naționalei Ciprului. Potrivit datelor Kantar Media, unul din trei telespectatori care avea televizorul deschis în intervalul 21:45-23:40 se uita la Prima TV (30.6% ).
La nivel național, în rândul populației active 21-59 ani, Prima TV a înregistrat 10,15 puncte de rating și o cotă de piață de 31,7% . Postul de televiziune, pe durata transmisiunii, a surclasat în clasamentul audiențelor Antena1 (4, 61 % rating) și Pro TV (3,77 % rating).
Cipru-România a fost programul preferat al serii de sâmbătă și la nivel urban, 18-54 ani, iar postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever a fost lider absolut de piață, cu 9,8 % rating și o cotă de piață de 34%, potrivit datelor Kantar Media. Fani ai Naționalei și trup și suflet alături de Zidul Galben din Cipru, bărbații care aveau televizorul deschis au preferat partida Naționalei din UEFA Nations League. În această categorie, bărbați 18+ urban (+g), Prima TV a înregistrat 15, 96 % rating cu o cotă de piață de 42, 8 %.
Meciul Cipru-România a fost urmărit, în premieră în România, și în sala de cinema, la Cineplexx Băneasa, acolo unde sute de spectatori au aplaudat minute în șir, la final, victoria tricolorilor.
Sub conducerea lui Mircea Lucescu, Stanciu, Drăguș, Drăgușin și toți tricolorii continuă să spere la calificarea la Cupa Mondială din 2026.
Prima TV difuzează în acest an, luni, 18 noiembrie 2024, 21:45, România – Cipru.
Meciul Cipru – România, difuzat de postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever, a plasat Prima TV drept lider absolut de audiență pe toate targeturile. Performanța excepțională a Echipei Naționale a fost urmărită cu sufletul la gură de milioane de români, iar Prima TV își consolidează astfel poziția pe piața media din România.
Postul de televiziunea înregistrat un nou succes notabil, peste 2,6 milioane de telespectatori au stat în fața micului ecran pe perioada partidei. În fiecare minut al meciului, la nivel național (All+g), peste 1,8 milioane de români au urmărit victoria clară a elevilor lui Mircea Lucescu contra Naționalei Ciprului. Potrivit datelor Kantar Media, unul din trei telespectatori care avea televizorul deschis în intervalul 21:45-23:40 se uita la Prima TV (30.6% ).
La nivel național, în rândul populației active 21-59 ani, Prima TV a înregistrat 10,15 puncte de rating și o cotă de piață de 31,7% . Postul de televiziune, pe durata transmisiunii, a surclasat în clasamentul audiențelor Antena1 (4, 61 % rating) și Pro TV (3,77 % rating).
Cipru-România a fost programul preferat al serii de sâmbătă și la nivel urban, 18-54 ani, iar postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever a fost lider absolut de piață, cu 9,8 % rating și o cotă de piață de 34%, potrivit datelor Kantar Media. Fani ai Naționalei și trup și suflet alături de Zidul Galben din Cipru, bărbații care aveau televizorul deschis au preferat partida Naționalei din UEFA Nations League. În această categorie, bărbați 18+ urban (+g), Prima TV a înregistrat 15, 96 % rating cu o cotă de piață de 42, 8 %.
Meciul Cipru-România a fost urmărit, în premieră în România, și în sala de cinema, la Cineplexx Băneasa, acolo unde sute de spectatori au aplaudat minute în șir, la final, victoria tricolorilor.
Sub conducerea lui Mircea Lucescu, Stanciu, Drăguș, Drăgușin și toți tricolorii continuă să spere la calificarea la Cupa Mondială din 2026.
Prima TV difuzează în acest an, luni, 18 noiembrie 2024, 21:45, România – Cipru.
Meciul Cipru – România, difuzat de postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever, a plasat Prima TV drept lider absolut de audiență pe toate targeturile. Performanța excepțională a Echipei Naționale a fost urmărită cu sufletul la gură de milioane de români, iar Prima TV își consolidează astfel poziția pe piața media din România.
Postul de televiziunea înregistrat un nou succes notabil, peste 2,6 milioane de telespectatori au stat în fața micului ecran pe perioada partidei. În fiecare minut al meciului, la nivel național (All+g), peste 1,8 milioane de români au urmărit victoria clară a elevilor lui Mircea Lucescu contra Naționalei Ciprului. Potrivit datelor Kantar Media, unul din trei telespectatori care avea televizorul deschis în intervalul 21:45-23:40 se uita la Prima TV (30.6% ).
La nivel național, în rândul populației active 21-59 ani, Prima TV a înregistrat 10,15 puncte de rating și o cotă de piață de 31,7% . Postul de televiziune, pe durata transmisiunii, a surclasat în clasamentul audiențelor Antena1 (4, 61 % rating) și Pro TV (3,77 % rating).
Cipru-România a fost programul preferat al serii de sâmbătă și la nivel urban, 18-54 ani, iar postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever a fost lider absolut de piață, cu 9,8 % rating și o cotă de piață de 34%, potrivit datelor Kantar Media. Fani ai Naționalei și trup și suflet alături de Zidul Galben din Cipru, bărbații care aveau televizorul deschis au preferat partida Naționalei din UEFA Nations League. În această categorie, bărbați 18+ urban (+g), Prima TV a înregistrat 15, 96 % rating cu o cotă de piață de 42, 8 %.
Meciul Cipru-România a fost urmărit, în premieră în România, și în sala de cinema, la Cineplexx Băneasa, acolo unde sute de spectatori au aplaudat minute în șir, la final, victoria tricolorilor.
Sub conducerea lui Mircea Lucescu, Stanciu, Drăguș, Drăgușin și toți tricolorii continuă să spere la calificarea la Cupa Mondială din 2026.
Prima TV difuzează în acest an, luni, 18 noiembrie 2024, 21:45, România – Cipru.